CONCEPTES DE PROGRAMACIÓ

PROGRAMAR

Programar ho podem definir de tres formes diferents:
  1. Establir un programa
  2. Preveure o projectar
  3. Efectuar una programació.
  • Exposar, planificar, plantejar, projectar, sistematitzar i esquematitzar.
A la informàtica farem servir la tercera definició, per tant podem dir que programar en informàtica és definir instruccions per ser executades per un ordinador. El resultat d'aquesta tasca és un paquet d'instruccions al que cridem programa.

L'objectiu de programar sol ser resoldre un problema.



LLENGUATGE DE PROGRAMACIÓ

Un llenguatge de programació és un llenguatge dissenyat per descriure el conjunt d'accions consecutives que un equip ha d'executar. Per tant, un llenguatge de programació és una manera pràctica perquè els éssers humans puguin donar instruccions a un equip.


VIDEOJOCS

Un videojoc és una aplicació interactiva orientada a l'entreteniment que, a través de certs comandaments o controls, permet simular experiències en la pantalla d'un televisor, una computadora o un altre dispositiu electrònic.

Els videojocs es diferencien d'altres formes d'entreteniment, en què han de ser interactius; és a dir, els usuaris han d'involucrar-se activament amb el contingut.



SCRATCH

Scratch és un entorn de programació visual per blocs adreçat a infants i joves que permet crear històries, jocs i animacions i compartir-les amb altres persones d'arreu del món.

Comentarios

Entradas populares de este blog

TIPUS DE XARXES INFORMÀTIQUES

CONCEPTES BÀSICS SOBRE XARXES

DISPOSITIUS MÒBILS INTERCONNECTATS